LONDON

Hej! Blev inget mer bloggande under dagarna i London för jag hade verkligen inte tid. Vi hittade på något hela tiden. Hade en grym resa med min fina kusin. Här kommer resten av bilderna!

LONDON DAY 1

Resan till London börja redan 03:30. Lagom trötta bar det av till Köpenhamn. Flygresan gick fort och när vi landat i Luton kom vi på en buss och hitta ganska direkt till hotellet.

Vi fick dock inte checka in så tidigt så vi lämnade väskorna där och begav oss in till Oxford street. Vi hitta en liten gata med olika mat-stånd. Köpte vars en falafel och satte oss i solen och åt.

Blev sen en shoppingrunda, en ganska lång! Därefter va vi riktigt trötta så vi drog till hotellet och fick checka in och vila oss lite.

Vi avslutade sen dagen med att gå och äta på en spansk restaurang. Därefter va vi duktigt trötta och det va bara 3h kvar tills vi hade dygnat men vi somna på 3 sekunder så det blev inget dygnanade. Haha!

STRONG

Hej på er! Sov hos älskling igår. Vakna upp av att han gick och gjorde frukost till oss. Min favorit röra han gör att ha på mackorna va en sjukt bra start på dagen innan ett grymt träningspass.

Bar av till gymmet och körde dubbla pass direkt efter varandra. Är nöjd med vad jag presterade idag. Svetten tan långa vägar ner haha! Plask blöt blev man. Men det är det som är så jäkla härligt.

Nu har jag lunchat och ska börja packa nu inför London sen bär det av på Spraytan innan jag hämtar upp min kusin Emma på stationen.

ÄNTLIGEN

Klar med dagens pass och ligger nu bänkad i älsklings soffa. Snart är maten klar! Är sååå hungrig! Vi ska festa på revbenspjäll, klyftpotatis och vitlöksbröd. Can’t wait!

WEEKEND I DK

I fredags åkte jag, mamma och pappa ut med båten i 3 dagar. Sov både i Hornbaek och Helsingør.

Vi gick PW varje morgon och åt hyfsat bra mat haha! Blev en del godsaker dock. Körde runt med elcyklarna ich gick promenader i byn/stan.

Hade jätte mysigt! Synd att min bror inte kunde vara med oss bara men han kom och sa hej i hamnen innan jag åkte hem till Malmö iallafall.

Dag 1 i Hornbeak:

Dag2, Hornbaek och Helsingør:

Dag 3, Helsingör

Dag 4, hemresan

LUNCH MED PINGLAN

Idag började jag dagen med att träna ett pass mage med Mickaela.

Drog sen hem och fixa mig för lunch med Fatou. Riktigt snygg och fixad va hon så man kände sig som ett bananskal bredvid haha!

Käka lunch på ett tacoställe jag aldrig testat förr. Va super gott!

Vi avslutade sen med en islatte ute i solen. Så härligt!

Nu är jag hemma igen och ska ta det lugnt en stund innan jag ska iväg på Bodypump.

Sen blir det middag och sova hos älskling.

MINIGOLF

Va nyss på ribban och spela minigolf med Lillebror och hans tjej Louise samt Matilda och Pernilla.

Jag hatar minigolf men man fick ju ställa upp för laget. Kom så klart sist men det va ju inte oväntat. Men vi hade kul iallafall.

Nu ska jag vila lite sen fixa fram käket till ikväll. Jag och älskling ska synda med hemmagjorda hamburgare ikväll. Ska bli så jävla gott! Första skräpmaten på 18 dagar!

DEARSCANTILLY

Hoppas ni kan se detta videoklipp här. Om inte, kolla på min instagram @instabytess

Imorgon ska jag bli intervjuad av en tidningsbyrå i London. Spännande! Hatar dock att behöva prata engelska som jag ät så kass på haha!

GÅRDAGEN

Igår var jag på GRIT med Mickaela. Blev ett svettigt pass vilket syntes både på oss och kondensen på speglarna i salen. Bra jobbat av oss!

Därefter blev det en god lunch på balkongen och njöt av min semester!

Avslutade sen kvällen med ett spinningpass och sen blev det skräckis i soffan och bara tog det lugnt!

Idag är en minst lika intensiv dag om inte mer. Inlägg efter dagen kommer ikväll.