”Från 63 till 84”

Dagen idag –
Ingen bra start på fredagen för mig då jag vaknade upp och mådde riktigt konstigt.. inte så att jag kände mig sjuk utan kroppen vara bara seg. Mitt halsont har inte heller försvunnit efter dagens frukost utan har fortfarande ont, att träna när man har ont i halsen eller överhuvudtaget när man är sjuk är ingen bra ide.
När jag väl kom till gymmet så släppte det, kan ju bero på att det var armar och axlar som stod på schemat! Var för övrigt ett okej pass ändå och jag kunde faktiskt träna fullt ut idag.

”Från början till nu”
Då jag bestämde mig för att verkligen börja gymma ordentligt så började jag inte gå till gymmet några få gånger i veckan och köra basövningar som man kanske egentligen borde, jag ville börja hårt direkt och förhoppningsvis få snabba resultat så jag satte ihop ett träningsprogram som i grunden var hämtat från Bradley. Men tänkte ändå att jag inte kunde träna varje dag för min kropp var ju inte van vid hård styrketräning då. I mitt första träningsprogram hade jag därför två vilodagar, jag körde det i en vecka men åt inte särskilt mycket då. Jag behövde något som fick mig att börja äta mer och började läsa på mer om vad det finns för kosttillskott som skulle kunna hjälpa mig. Jag hittade en produkt som det stod på skulle börja hjälpa mig på alla svaga punkter, köpte den och började direkt. Det var en kur på 3 veckor och jag planerade allt och hade verkligen bestämt att jag skulle ge allt. När jag vaknade upp dag 2 efter min kur så var det dags för mig att väga mig, jag vägde nu 72kg vilket jag tyckte va helt otroligt då jag har kämpat mycket för att ens gå upp några kilon. Från start vägde jag då jag 63kg, och att gått upp 9 kg på 3 veckor var underbart, men jag var fortfarande liten och jag hade inte blivit speciellt stark. Om det verkligen var kosttillskottet som hjälpte eller om det var jag som verkligen tog det på allvar och gjorde allt rätt vet jag inte, många tycker nog kosttillskott är onödigt men jag tror på att det kan vara till stor hjälp för oss som tränar hårt och ofta.

Efter en vecka träning till så skaffade jag ett annat kosttillskott som nog kan ha varit det bästa jag har köpt! Det var en kur på 5 veckor och det var nu jag verkligen började se stora skillnader, jag börjar bli betydligt starkare på allt och jag går upp i vikt ordentligt.

Ha en bra helg! 🙂

En tyckte om “2”

  1. Erik berg

    Hej! När du har vilodagar äter du vad du vill eller hur gör du? Hur gör du med alkohol och festande eftersom du tränar så mycket?

    Svara
    1. johanalderbring Post författare

      Hej!^

      Jag bulkar just nu och då äter jag det jag vill äta på vilodagar, annars skulle jag inte äta så mycket utav godis, läsk och snabbmat. Jag dricker inte alls just nu men det skulle funka om man drack lite och festade, men tänk då att resultatet av din träning blir mindre.

      Svara

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte.