Givetvis påfyllning :)

Goodiebag!

När våra gäster lämnade eventet med Reserol fick de givetvis med sig en goodiebag och det var påfyllning av produkter.

Så kul att se att alla blev så glada när de fick mera med sig hem 🙂 Både serumet och filmen.

Ni hittar reserols produkter >HÄR<

//Marie

Med smak av Norrland :)

Knut restaurang!

Förra veckan mötte jag upp Emelie och Lovisa för lite catch up med middag och vin.

Mötte upp Emelie på Urban deli innan för ett glas bubbel och för att vänta in Lovisa. Sedan promenerade vi upp till restaurang Knut på Regeringsgatan. Har varit på båda deras restauranger men föredrar nog den på regeringsgatan.

Vi delade på en pizza till förrätt, deras pizza är på tunnbröd och vi tog en vegitarisk med rödbetor, chevre, hasselnötter och honung.

Till huvudrätt åt jag en Wallenbergare på älg, den var svin god men väldigt stor så orkade tyvärr inte äta upp hela.

Så kul och mysigt att bara sitta och prata, höra hur deras liv är. Tacksam för allt skratt.

Tyvärr var jag tvungen att avlägsna tidigare men detta måste vi göra om snart tjejer 🙂

Kram Marie

Bästa midsommar :)

Nu är det tradition!

En gång är en gång, två gånger är tradition vilket det blivit nu. Ska verkligen berätta allt om min midsommar men är så himla trött och jag har haft häcken full med att packa upp, tvätta, packa om inför resan på onsdag.

Men ville vara säga att Emma och Berndt har ta mig tusen den absolut mysigaste landstället och jag är tacksam att ha lyxen att få fira där. Tack alla andra om också var där och gjorde helgen helt perfekt!

Kärlek, Marie

Fredriksborg

Hallo! Känns som fredag idag, kanske för jag jobbade halvdag typ. Så skönt 🙂 Tog bilen och åkte ut till Värmdö, har checkat in på Fredriksborg, en fin surprice! Njutit av solen och utsikten, den friska luften på landet och den underbara tystnaden…

Ska bara chilla ikväll och spara krafter för imorgon. Midsommar ska firas med vänner och kärlek till livet.

Lite bilder från Fredriksborg. Om du besöker stället så be om nycklarna till borgen, glöm inte att gå upp på vinden, jag fick inte upp låset så testar imorn igen.

Yaz

Om 20 dagar :)

Hej! Snart är det midsommar, då går vi mot mörkare tider igen, jippiii! 6 mån till julafton…

Men innan jul ska jag resa, det blir en galen resa! Om 20 dagar 🙂 Längtar så mycket!!! Denna vackra svenska sommar är ju otroligt fin men inte pålitlig i väder, så vi kör säkra kortet.

Ska upp nu och fånga dagen! Skoja ska jobba, packa och vid lunch blir det checka in på hotell. Lyxigt 🙂

Yaz

Allt för länge sen…

Jag träffa Emelie och Lovisa!

För över 10 år sen träffade jag dem för första gången, vi jobbade på samma jobb och sen dess har vi haft kontakt.

Den har varit till och från men så kul att man fortfarande kan ses 🙂 Det har kommit 5 barn och ett giftemål på dessa år oxå!

I kväll ska vi ses och äta lite middag och ha en rejäl catch up, ser verkligen fram emot de då jag tror vi sist sågs var någon gång i slutet på förra sommaren… katastrof dåliga är vi!

Försökte hitta en bild på oss tillsammans men hittade ingen :/ Fick göra en egen, hahaha!

Önskar er en fin onsdag 🙂

/Marie

Helt besatt!

Av Renée Voltaire godiset!

Jag måste tipsa om dessa goda liiiite nyttigare godiset, de är så himla goda. Har inte smakat jordnöt än men mango är min favorit helt klart. Kokosnöt är oxå god men tycker den har för lite kokossmak.

Helt veganska är de också 🙂

Kram Marie

Intressant bloggmöte!

Kan bli bra 🙂

I går efter jobbet var jag på ett möte, ett bloggmöte. Det kändes bra och jag hoppas på att vi kommer överrens så ska ni få dra lite nytta av det 🙂

Ha en fab tisdag!

/Marie

Kan inte fatta!

Om 10 dagar åker jag 🙂

Tycker de senaste månaderna gått så himla snabbt, och om endast 10 dagar åker jag till VM i Nederländerna.  2 dagar med semester innan det är dags för 3 dagar att dömma de absolut bästa Pole människor i världen 🙂

Innan dess ska jag fira midsommar på landet, åker redan torsdag efter jobbet vid 14 tiden, hem söndag.

Jag har nu ca 39 arbetsdagar kvar, sen börjar ett nytt kapitel i mitt liv 🙂

Ha en fin måndag,

Marie

Mår som jag förtjänar!

Men kul var det 🙂

I lördags blev det en liten spontanutgång med Jeanette, vi pratade senast om att gå ut i torsdags och att vi skulle boka in något men detta blev ju topp!

Jeanette spontant barnfri och jag hade energi kvar efter mina 5 klasser 🙂

Vi möttes upp för att äta lite mat på Mr French men givetvis var de ju fullt så vi gick till stället bredvid. Så mysigt att hänga lite och bara snacka.

Sedan gick vi tillbaka till Mr French där vi stanna till de stängde. Vi mötte min kollega Amanda och hennes syster och kusin som vi hängde med hela kvällen. Efteråt tog vi taxi till utekompaniet och sen är resten censurerat…. Hahahaha!

Kom hem strax innan 4, så jag mådde INTE bra i går. Jag blir så otroligt dålig så väljer ju sällan att gå ut, har man inte sett hur jag blir så kanske man inte förstår men asså…. jag var helt förstörd i går!

Måndag i dag och jag har återhämtat mig ganska bra.

Så nu är det hårdkörning 🙂