Den är slut, finito, terminé och tillbaka om ett år. Givetvis skriver jag om semestern. Personligen är jag väldigt lycklig över att den är över då det är dags att göra nya, saftiga, muskulösa och stora, ja ni vet vad , DEALS! Ja precis en sådan man kan dricka en Balthazarflaska Krûg till. I love deals! Från en Euro till en YEN så har folk börjat fråga mig om jag kan bedriva lite produktplacering, så som på andra bloggar typ Kissi och Blondinabella eller Alexandra Shoeman, på basis av att jag ibland nämner varumärken på www.thebanker.se. De som hävdar detta har ju missat The Banker fullständigt, got the wrong impression och missuppfattat mig som Yoko Ono gjorde med Malcolm McLaren. Yoko ”The Buffalo Girl” Ono, yeehaaa!
The Banker bedriver ingen produktplacering utan nämner varumärken för vilka jag har passion och som förmedlar passion och kärlek beyond att vara del av en trend. Hållbara produkter vad gäller stil, kvalitet, estetik, form,smak, design och doft. Jag nämner dem för att de formar min identitet, inte pådyvlar en annan konstgjord sådan, de förgyller och alternerar min tillvaro beroende hur deras och min dagsform är. Nu har ni förstått att det inte handlar om Hugo Boss , Arla herrgårdsost eller en lounge chair från Mio.
Du får betalt! Nej tack, jag bestämmer och inga pengar i världen skulle få mig att säga att Oscar Jacobssons nya kollektion är snygg, för det är den inte.
Ett brand är ett brand, en produkt är en produkt men när du kan säga min nya skjorta istället för min nya skjorta från Sand, ja då har du köpt något bortom en marketingövning. Det sista gäller givetvis inte Tiger för det håller man tyst om.
The Banker gör ingen produktplacering men kan nämna Chateau Lafitte, men det är ju ändå en del av The Bankers identitet!
En sak ni kan se fram emot är en höst med en väldigt direkt och mer explicit The Banker. Jag vet att ni kommer gilla det!
Lyssna på Suicide Blonde med INXS